zaterdag 1 juli 2006

Openingsverklaring

Een extreem goede schnitzel toegewenst aan alle schnitzelaars.

Ik heb vanmorgen mijn laatste examen gehad ergo ik heb nu het recht een blog op te richten. Ik verwacht niet overspoeld te worden met terminale hipheid maar ik ben tenminste mee met de trend van het moment. For what it's worth uiteraard.

Vannamiddag en vanavond heb ik de films Ed Wood en American Splendor gekeken. Lang leve de dvd's van de Brusselse Hoofdstedelijke Bibliotheek. Een lach en een traan. Bovenal twee films die ik nu kan schrappen van mijn lijst met films die ik nog moet zien.

Ik ben beginnen lezen in Afscheid van Praag van Heda Margolius-Kovaly. Een boek over het communistische tijdperk enzo. Het eerste motief voor het lezen van dit boek was dat Vos, mijn prof Eigentijdse Geschiedenis, het had gebruikt in zijn les. Anderzijds was er de nieuwsgierigheid of iemand met zo'n verschrikkelijke naam überhaupt wel iets te zeggen heeft. Ik zit nog maar vijftig paginae ver en voorlopig blijft die vraag onbeantwoord. Ik hou u zeker op de hoogte.

Morgen vertoef ik bij gebrek aan Rock Werchter op Couleur Café. Tracy Chapman kan mij relatief gestolen worden maar ik ben wel benieuwd naar Mo & Grazz en bovenal George Clinton: he's a funky mother. Stiekem hoop ik dat hij Bootsy Collins meebrengt op bas, nog zo'n held.

Labels: , , ,

1 Comments:

Anonymous Petit said...

Snood on the interweb, dikke bal.

juli 04, 2006 12:59 p.m.  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home