dinsdag 10 mei 2011

Ik kan wel iets maar ik ben ongelukkig en deze keer ben ik in een grote stad

Vieze Freddie Nietzsche moet gisterenavond los in zijn dwangbuis zijn klaargekomen want de eeuwige terugkeer van hetzelfde speelde mij voortdurend parten in de C-Bib.

Ik verloor een poëziewedstrijd die Lotte presenteerde. Ik verloor een poëziewedstrijd die Bo won. (To add insult to injury ging op exact hetzelfde moment ook de Libris Literatuurprijs aan mijn neus, oren en ogen voorbij.) Ik was een slechte verliezer. De Duvel heeft mij niet kunnen troosten.

Wel retecool was dat er stripverhalen werden uitgedeeld en dat drie muzikanten uit de stal van Braakland/ZheBilding ons lezen van een soundtrack voorzagen. Waar luistert gij naar terwijl gij dit leest?

Labels: , , , , ,

5 Comments:

Anonymous Ine said...

ga je die strip eens aan mij uitlenen?

mei 10, 2011 10:53 a.m.  
Blogger Liesbeth said...

Zie je wat het was dat hij op het bierviltje schreef, Elisabeth?

mei 10, 2011 11:16 a.m.  
Blogger Karel said...

Ik luister naar Pg. 99. Harde muziek die perfect bij uw teneerslag past, precies.

mei 10, 2011 12:04 p.m.  
Blogger bebatjof said...

Ik moet een patent nemen. En harder proberen mee te lezen als iemand schrijft terwijl ik praat.

mei 10, 2011 1:17 p.m.  
Blogger Alexander said...

'Unplugged in New York' van Nirvana.

mei 11, 2011 10:22 a.m.  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home